Klantenservice
1 Contact
1.1 Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt ons eenvoudig bereiken op de volgende manieren:

Vestigingsadres: Morsebaan 2, 3439 NA Nieuwegein

Telefoon: +31 - (0) 30 - 60 23 097 
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag van 08:00 t/m 17:00

E-mail: klantenservice@bemontex.com

BTW Nummer: NL009125929B01
KVK: 30055108 (Utrecht)

Uiteraard staan wij ook tot je beschikking via onze chatservice!

2 Betalingen
2.1 Kan ik met iDEAL betalen?
Ja, Betalen met iDEAL is in een paar stappen afgerond: 
  • U bestelt een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Aan de hand van een demo laten we u stap voor stap zien hoe de betaling plaatsvindt. Van winkelwagentje tot en met betaalbevestiging. Start de demo.

2.2 Kan ik met Creditcard betalen?
Ja, tevens hebben wij voor Mastercards en Visacards extra veiligheid ingebouwd.
2.3 Kan ik met Paypal betalen?
Ja, Paypal is een Internationaal betalingsmiddel die wij volledig ondersteunen.
2.4 Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. De webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

2.5 Kan ik Achteraf betalen?
Ja,

Achteraf betalen met: Klarna Factuur

Nu kopen en pas na levering betalen! Bij ons kunt u achteraf betalen, deze betaalmethode wordt uitgevoerd door Klarna. Als u met Klarna Factuur betaalt, winkelt u veilig en eenvoudig. U hoeft nooit uw kaartgegevens in te vullen en betaalt altijd pas nadat uw aankopen zijn thuisbezorgd. De betaalperiode is 14 dagen. Wij rekenen geen kosten voor het gebruik van deze service. Bij de aankoop worden uw persoonlijke gegevens gecontroleerd. Uw persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de wet bescherming persoonsgegevens.

Heeft u vragen over uw Klarna factuur dan kunt u direct met de klantenservice van Klarna
telefoneren via: 020-80 82 852

De meest gestelde vragen over Klarna factuur vindt u hier. 

Let op! Achteraf betalen kan alleen wanneer het pakket op het prive adres geleverd wordt!

Achteraf betalen met: Afterpay

Makkelijk en eenvoudig achteraf betalen met Afterpay, Klik hier voor de online video.
AfterPay voert voor www.golifeline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij www.golifeline.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 300.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website

Let op! Achteraf betalen kan alleen wanneer het pakket op het prive adres geleverd wordt! 

2.6 Kan ik het geld overmaken per Bank?
Ja,

Wanneer u kiest tijdens het betaalproces om te betalen per Bankoverschrijving dan wordt u het factuur per E-mail toegezonden. Nadat de betaling is voldaan en wij deze op onze rekening zien gaan wij direct over tot uitlevering van de bestelde producten.

2.7 Kan ik met Paypal Express betalen?
Ja,

Indien u beschikt over een Paypal account kunt u makkelijk betalen met Paypal Express, na de inlogprocedure kiest u waar naar toe u het pakketje verzonden wilt hebben. Afleveradres en Factuur adres zitten al opgeslagen in uw Paypal account. Het vergemakkelijkt de bestelprocedure aanzienlijk.

Meer informatie vindt u hier
3 Leveringen
3.1 Hoe snel ontvang ik mijn pakket?
- Heeft u gekozen voor de verzending met DPD eerstvolgende werkdag of DPD Proactief geinformeerd dan is het in 99,7% de eerst volgende werkdag in huis mits voor 15:00 besteld op Maandag t/m Donderdag. 
- Indien u op vrijdag besteld en het pakketje zaterdag in huis wilt hebben, dan kiest u voor DPD Zaterdaglevering. Mits voor 15:00 besteld dan ontvangt u het pakketje Zaterdags aan huis.
- Heeft u gekozen voor een van 1.500 DPD Pickup parcelshops in Nederland of Belgie, dan ontvangt u een e-mail of sms wanneer het pakketje opgehaald kan worden. Vaak is het ook mogelijk op Zaterdag en zelfs soms Zondags het pakketje op te halen.
- Heeft u gekozen voor een Kiala afhaalpunt in Nederland of Belgie, dan ontvangt u een e-mail of sms wanneer het pakketje opgehaald kan worden. Vaak is het ook mogelijk op Zaterdag en zelfs soms Zondags het pakketje op te halen. 
3.2 Met wie verzenden jullie mijn pakket?
Wij verzenden met DPD pakket dienst rechtstreeks aan huisadressen. Ook kunt u er voor kiezen om bij een van de vele Pickup parcelshops bij DPD of KIALA afhaalpunten bij u in de buurt het pakketje op te halen. De verzendmethode kiest u zelf tijdens het bestelproces.

Let op! Bij het verzenden naar een Pickup parcelshop bij DPD of KIALA afhaalpunt kunt u geen gebruik maken van een achteraf betaalmethode zoals: Klarna factuur of Afterpay. Dit kan alleen bij leveringen op het thuisadres.
3.3 DPD Aflevering eerst volgende werkdag, moet ik thuis zijn voor het ontvangen van mijn pakket?
Nee, Bij de eerste afleverpoging waarbij niemand thuis getroffen wordt, kunt u 's avonds zelf een nieuwe aflever afspraak inplannen op de website van DPD of via www.nieuwelevering.nl  De chauffeur zal op de afgesproken dag uw pakketje komen bezorgen. Tevens is het mogelijk om uw pakket elders te laten bezorgen ook dit regelt u op hun website.
3.4 Pickup parcelshops bij DPD en KIALA afhaalpunt, Hoe weet ik of mijn pakket al geleverd is op mijn gekozen afhaalpunt?
Wanneer uw pakket bij het gekozen Pickup parcelshop bij DPD en of Kiala afhaalpunt is gebracht zal een medewerker het pakket inscannen, daarna wordt er automatisch een E-mail of SMS verzonden naar u dat het pakketje gearriveerd is en klaar staat om opgehaald te worden. In sommige Pickup parcelshops en of Kiala punten kunt u zelfs Zaterdag en Zondag terecht, raadpleeg hiervoor de openingstijden van het gekozen ophaalpunt.
3.5 DPD Predict, Wordt ik op de hoogte gehouden van het levertijdstip?

We informeren je altijd per sms of e-mail op welke dag we je pakket leveren. Komt die dag je niet uit? Dan kun je de bezorgdag tot zes werkdagen uitstellen. Heel makkelijk, met Predict.

Op de dag van levering sturen we je weer een bericht. Dan informeren we je over het tijdvak van de levering.

Niet thuis? We proberen het gewoon nog een keer!

Was je niet thuis toen de chauffeur aan de deur kwam? Dan kun je eenvoudig en zonder extra kosten online een nieuwe levering inplannen. Het enige wat je hiervoor nodig hebt, is de mededeling die de chauffeur heeft achtergelaten en je postcode. Doe je dit voor middernacht? Dan kan DPD je pakket meestal de volgende werkdag al weer bezorgen.

Alle mogelijkheden voor een nieuwe levering op een rij:

•Op een andere dag – Wij leveren op de dag die jij wilt.
•Op een ander adres – Wij leveren op een adres dat jij opgeeft.  
•Neerzettoestemming – Wij zetten je pakket neer op een veilige plek.
•Pickup parcelshop – We bezorgen je pakket bij een Pickup punt bij jou in de buurt.
3.6 Kan ik mijn pakket volgen?
Ja,

op www.dpd.nl of www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan. Het enige wat je nodig hebt is het 14-cijferig pakketnummer.

Op www.kiala.nl of www.kiala.be kan je de status van je pakket nagaan. Het enige wat je nodig hebt is het 18-cijferig
pakketnummer.
3.7 Wat is Pickup?

Pickup is dé oplossing als je makkelijk pakketten wilt ontvangen of terugsturen. Dankzij ons uitgebreide netwerk van Pickup parcelshops in de Benelux, geniet je altijd van uitstekende service en flexibiliteit. We hebben ruim 750 Pickup parcelshops in Nederland en 1.500 in de benelux. Zij zijn minimaal van dinsdag tot en met zaterdag geopend.

Nederland: Vind de Pickup bij jou in de buurt met de Pickup finder
Belgie: Vind de Pickup bij jou in de buurt met de Pickup finder

3.8 Waar vind ik een Pickup parcelshop?

Nederland: Ontdek je dichtstbijzijnde Pickup parcelshop met de Pickup finder
Belgie: Ontdek je dichtsbijzijnde Pickup parcelshop met de Pickup finder

4 Retouren en Omruilen
4.1 Hoe kan ik een product retour sturen?
Een product retourneren of omruilen is kostenloos bij Life-Line, wij snappen als geen ander dat een kleding artikel soms te groot of juist te klein uitvalt. Daarom kunt u het product altijd GRATIS retourneren en omruilen. 

Het retour proces is heel simpel, in het ontvangen pakket zit altijd een retour/omruilings formulier bijgesloten Vul dit formulier zo volledig mogelijk in en zorg ervoor dat het verpakkings materiaal en hangtag/labels van het bestelde netjes blijven. Voeg de pakbon erbij voor een snellere verwerking.

Plak de retoursticker van KIALA of DPD op het retour te sturen pakket en biedt het pakket aan bij een KIALA of DPD afhaalpunt. Zodra de goederen in goede orde retour ontvangen zijn zullen wij u hiervan in kennis stellen. Er volgt een creditnota voor de retour gekomen producten. De creditnota/terugbetaling wordt maximaal binnen 14 dagen verwerkt maar meestal eerder. Of wij sturen de gewenste omruil artikelen naar u op mits op voorraad.

*Retour gestuurde pakketten zonder ingevuld retour formulier nemen wij niet in behandeling!
*Retour gestuurde pakketten onder rembours worden geweigerd!

Retourneren en of Omruilen geschiedt altijd via onze partners KIALA of DPD. 
4.2 Hoe kan ik een besteld product omruilen?
Een product omruilen is GRATIS bij Life-Line, wij snappen als geen ander dat een kleding artikel soms te groot of juist te klein uitvalt. Daarom kunt u het product altijd GRATIS omruilen voor een grotere, kleinere maat en of kleur indien op voorraad. 

Het omruiling proces is heel simpel, in het ontvangen pakket zit altijd een retour/omruilings formulier bijgesloten. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in en zorg ervoor dat het verpakkings materiaal en hangtag/labels van het bestelde netjes blijven. Voeg de pakbon erbij voor een snellere verwerking.

Plak de retoursticker van KIALA of DPD op het retour te sturen pakket en biedt het pakket aan bij een KIALA of DPD afhaalpunt. Zodra de goederen in goede orde retour ontvangen zijn zullen wij proberen het product om te ruilen en opnieuw bij u aan te bieden. Indien omruiling niet mogelijk is wordt u hiervan in kennis gesteld en volgt er een creditnota. De creditnota/terugbetaling wordt maximaal binnen 10 dagen verwerkt maar meestal eerder. 

*Retour gestuurde pakketten zonder ingevuld retour formulier nemen wij niet in behandeling!
*Retour gestuurde pakketten onder rembours worden geweigerd!

Retourneren en of Omruilen geschiedt altijd via onze partner KIALA of DPD.
4.3 Kost het geld om retour te sturen?
Nee,

Retourneren en of omruilen is volledig GRATIS!
4.4 Herroepingsrecht

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het herroepings-retourformulier:  

* Retour gestuurde pakketten zonder ingevuld retour formulier nemen wij niet in behandeling!
* Retour gestuurde pakketten onder rembours worden geweigerd!

Het retour zenden van het door jou bestelde product kan met behulp van het retourformulier. Het retourformulier wordt altijd bij de bestelling geleverd. Het formulier vindt u in de Documents Enclosed envelop op de omzak of ingesloten bij de producten. Mocht er per ongeluk geen retourformulier bij jouw zending zitten dan kan je hem hieronder downloaden.

Retourformulier voor Nederlandse KIALA retour zendingen.
Retourformulier voor Belgische KIALA retour zendingen.

**Retourformulier voor Nederlandse DPD Pickup parcelshops retour zendingen.
**Retourformulier voor Belgische DPD Pickup parcelshops retour zendingen.

**
 let op! indien uw zending verzonden is naar een Pickup parcel shop dan dient 
u een retourlabel aan te vragen via onze klantenservice dit kan per e-mail of via +31 (0) 30 - 60 23 097

Print hem uit en vul hem zo volledig mogelijk in, sluit de pakbon erbij voor een nog snellere verwerking.

Knip de barcodesticker uit met een schaar en plak hem op de grootste zijde van het te verzenden pakket.

Voeg het compleet ingevulde retourformulier toe in de verzendzak en breng je pakket naar het dichtstbijzijnde KIALA afhaalpunt of DPD Pickup Parcelshop.

Let op: Controleer altijd vooraf of er een Kiala afhaalpunt of DPD Pickup Parcelshop bij je in de buurt is om jouw Life-Line pakket te kunnen retourneren.

Een Kiala afhaalpunt of DPD Pickup Parcelshop bij jou in de buurt vinden doe je eenvoudig hieronder:

Dichtsbijzijnde KIALA punt in Nederland vindt je hier.
Dichtsbijzijnde KIALA punt in Belgie vindt je hier.
Dichtsbijzijnde DPD Pickup Parcelshop Nederland vindt je hier.
Dichtsbijzijnde DPD Pickup Parcelshop Belgie vindt je hier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument

5 Bestellen
5.1 Hoe bestel ik een product?
Artikelen kunt u bestellen door bij het betreffende product op de knop “Klik en Bestel” te klikken met uw muis. Alle artikelen die u bestelt in onze webshop komen in uw winkelmandje terecht. Zodra u klaar bent met shoppen klikt u op 'Winkelmand. U krijgt vervolgens het overzicht van uw bestelling te zien. Controleer hier uw bestelling goed zodat de juiste artikelen bezorgd gaan worden (let daarbij ook op maat en kleur).

Let op: de kleur van de afbeelding kan licht afwijken van de bestelde kleur. Wij proberen zoveel mogelijk de fotografie uptodate te houden ter voorkoming van teleurstelling.

Klik op ‘Bestelling afronden’. Indien u een kortingscode ontvangen heeft kunt u deze hier invullen en de korting automatisch laten verekenen met het te betalen bedrag. Vervolgens dient u in te loggen indien u al eerder een bestelling bij onze webshop gedaan heeft, of u te registreren als u voor het eerst in onze webshop een bestelling doet. Of u kiest ervoor om als Gast te bestellen. U kunt er ook voor kiezen om in te loggen met uw Facebook account. In het laatse geval dient u, uw persoonlijke gegevens in te vullen en te controleren. 
5.2 Wat is de status van mijn bestelling?
U, wordt per E-mail, SMS en of Telefonisch ingelicht over de status van uw bestelling, echter is dit afhankelijk van de door u gekozen bezorgings methode.
U, kunt uw bestelling altijd online volgen met het door u ontvangen Track & Trace nummer via E-mail, dit geldt voor DPD en of KIALA.
5.3 Is bestellen via de Internet webwinkel wel veilig?
Ja, bestellen via onze volledige responsive webshop is altijd veilig of u nu besteld via een Desktop PC, Laptop, Android mobiel, Iphone, Ipad of Android tablet de webshop is volledig SSL beveiligd. 

SSL/TLS zorgt voor een veilige internet bestel omgeving waarin alle data tussen u en de webwinkel software wordt versleuteld tot een niet te begrijpen taal voor potentiele hackers. Onze webshop wordt gehost op een platform waar beveiliging hoog in het vaandel staat!
5.4 Is bestellen via de Facebook webshop wel veilig?
Ja, bestellen via de Facebook webshop is net zo veilig als bestellen via de Responsive webshop. De checkout is altijd voorzien van dezelfde 256bits SSL beveiliging. 

256bits SSL/TLS zorgt voor een veilige internet bestel omgeving waarin alle data tussen u en de webwinkel software wordt versleuteld tot een niet te begrijpen taal voor potentiele hackers.