Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.

Toch vragen wij jouw vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Life-Line Klantenservice

Per Post:
 Life-Line Klantenservice, Morsebaan 2, 3439 NA Nieuwegein
Per E-mail: klantenservice@bemontex.com
Telefonisch: +31 (0)30 - 60 23 097
Bereikbaarheid: Ma t/m Vrij van 08:00 t/m 17:00               

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (www.golifeline.nl) bij is aangesloten.