Specialist in outdoor- en wandelkleding
Voor 16 uur besteld = vandaag verzonden
Gratis achteraf betalen met AfterPay
Gratis verzending vanaf €50,-
Contact

Klantenservice Life line

Wij helpen jou graag verder. Staat jouw vraag niet tussen onderstaande veelgestelde vragenlijst?
Neem contact met ons op doormiddel van onderstaande gegevens.

Life-Line is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00.

Telefoon: 030 - 60 52 260
E-mail: [email protected]

Bemontex B.V. - Life-Line

Vestigingsadres: Corridor 16B, 3621 ZB Breukelen, Nederland

BTW Nummer: NL009125929B01
Handelsregister KVK: 30055108 (Utrecht)

Veelgestelde vragenlijst

 

 

1 Retouren en Omruilen
1.1 Hoe kan ik een product retour sturen?

Heb je via onze webshop besteld? Volg dan onderstaande stappen:

  • Meld jouw retour aan via Retourneren.nl/golifeline
  • Vul je ordernummer en postcode in.
    Voorbeeld: LL-ORD-NL11111.
  • Verpak het artikel in de verzendzak, die je bij jouw bestelling meegeleverd krijgt. De verzendzak heeft een extra plakstrip zodat deze hergebruikt kan worden. 
  • Zorg ervoor dat het verpakkingsmateriaal en de hangtags/labels van het bestelde artikel netjes blijven. Heb je de verzendzak niet meer? Dan mag het artikel ook terug gestuurd worden in een goed afgesloten doos.
  • Na het aanmelden van de retour, ontvang je een (online) retourlabel. De volgende stap is het pakket inleveren bij een vervoerder. Je kan kiezen voor PostNL of DPD. Zo is er altijd een afleverpunt bij jou in de buurt. 

Besteld via bol.com?

Meld je retour aan in je BOL account en download je BOL retourlabel.
Of bekijk hier de retour handleiding van BOL.

 

Besteld via To-Be-Dressed, V&D of Obelink?

Meld je retour aan in het account van bovenstaande partners en download je retourlabel.

1.2 Kan ik een artikel omruilen?

Een artikel omruilen is helaas niet mogelijk. Je kan natuurlijk wel je product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Na ontvangst van je retour zorgen wij er voor dat binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag wordt terug gestort. 

1.3 Kost het geld om retour te sturen?

Wij brengen een kleine vergoeding van € 2,- in rekening voor het terugsturen van je bestelling. Wij hopen dat we hiermee het aantal retouren iets kunnen verminderen. Zo voorkomen we onnodig transport, wat weer bijdraagt aan een gezonder klimaat.

2 Leveringen
2.1 Hoe snel ontvang ik mijn pakket?

Voor 16:00 op werkdagen besteld, dezelfde dag verzonden. Met de levering van PostNL betekend dit dat 97% van alle bestellingen dan ook de volgende dag aankomen. Daarnaast wordt er ook geleverd op zaterdag!

2.2 Met wie verzenden jullie mijn pakket?

Het bezorgen van de door jou bestelde artikel(en) hebben we geregeld met de pakketdienst van PostNL. Samen met PostNL verzorgen we de bezorging van artikelen bij jou thuis, op je werk of bij een van de 3 duizend PostNL-punten. Hierdoor is er altijd een optie die goed bij jou past. Wij leveren onze producten in heel Europa. Woont u ergens anders en toch fan van Life-Line, neem dan contact op met de klantenservice.

2.3 Kan ik mijn pakket volgen?

Bij de bevestiging van uw bestelling heeft u een e-mail gekregen met daarin een Track & Trace code. U kunt hier klikken om uw T&T te volgen of in de PostNL app.

2.4 Wat is een bezorgen bij een PostNL-punt?

PostNL-punt is dé oplossing als je makkelijk pakketten wilt ontvangen. Via PostNL is het mogelijk om je pakket direct te laten bezorgen bij een punt van PostNL. Kies dan bij het afrekenen bij welk PostNL-punt je jouw pakket wilt ophalen. Met 3600 PostNL-punten is er altijd wel een bij jou in de buurt. Is het pakket bezorgd? Via de app of per mail laten we dit weten. En verzendt iemand een pakket naar je toe? Ook dan kan je ervoor kiezen om het te laten bezorgen bij één van onze PostNL-punten.

2.5 Waar vind ik een PostNL-punt?

Nederland: Ontdek het dichtstbijzijnde PostNL punt hier.
Belgie: Ontdek het dichtstbijzijnde PostNL punt hier.

3 Betalingen
3.1 Kan ik met iDEAL betalen?

Ja, Betalen met iDEAL is in een paar stappen afgerond: 

  • U bestelt een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!
3.2 Kan ik met Creditcard betalen?
Ja, tevens hebben wij voor Mastercards en Visacards extra veiligheid ingebouwd.
3.3 Kan ik met Paypal betalen?
Ja, Paypal is een Internationaal betalingsmiddel die wij volledig ondersteunen.
3.4 Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. De webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

3.5 Kan ik Achteraf betalen?

Ja,

Achteraf betalen met: Afterpay

Makkelijk en eenvoudig achteraf betalen met Afterpay, Klik hier voor de online video.
AfterPay voert voor www.golifeline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij www.golifeline.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 300.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website

Let op! Achteraf betalen kan alleen wanneer het pakket op het prive adres geleverd wordt! 

3.6 Kan ik het geld overmaken per Bank?
Ja,

Wanneer u kiest tijdens het betaalproces om te betalen per Bankoverschrijving dan wordt u het factuur per E-mail toegezonden. Nadat de betaling is voldaan en wij deze op onze rekening zien gaan wij direct over tot uitlevering van de bestelde producten.

3.7 Kan ik met Paypal Express betalen?
Ja,

Indien u beschikt over een Paypal account kunt u makkelijk betalen met Paypal Express, na de inlogprocedure kiest u waar naar toe u het pakketje verzonden wilt hebben. Afleveradres en Factuur adres zitten al opgeslagen in uw Paypal account. Het vergemakkelijkt de bestelprocedure aanzienlijk.

Meer informatie vindt u hier
4 Bestellen
4.1 Hoe bestel ik een product?
Artikelen kunt u bestellen door bij het betreffende product op de knop “Klik en Bestel” te klikken met uw muis. Alle artikelen die u bestelt in onze webshop komen in uw winkelmandje terecht. Zodra u klaar bent met shoppen klikt u op 'Winkelmand. U krijgt vervolgens het overzicht van uw bestelling te zien. Controleer hier uw bestelling goed zodat de juiste artikelen bezorgd gaan worden (let daarbij ook op maat en kleur).

Let op: de kleur van de afbeelding kan licht afwijken van de bestelde kleur. Wij proberen zoveel mogelijk de fotografie uptodate te houden ter voorkoming van teleurstelling.

Klik op ‘Bestelling afronden’. Indien u een kortingscode ontvangen heeft kunt u deze hier invullen en de korting automatisch laten verekenen met het te betalen bedrag. Vervolgens dient u in te loggen indien u al eerder een bestelling bij onze webshop gedaan heeft, of u te registreren als u voor het eerst in onze webshop een bestelling doet. Of u kiest ervoor om als Gast te bestellen. U kunt er ook voor kiezen om in te loggen met uw Facebook account. In het laatse geval dient u, uw persoonlijke gegevens in te vullen en te controleren. 
4.2 Wat is de status van mijn bestelling?

U, wordt per E-mail, SMS en of Telefonisch ingelicht over de status van uw bestelling, echter is dit afhankelijk van de door u gekozen bezorgings methode.
U, kunt uw bestelling altijd online volgen met het door u ontvangen Track & Trace nummer via E-mail.

4.3 Is bestellen via de Internet webwinkel wel veilig?
Ja, bestellen via onze volledige responsive webshop is altijd veilig of u nu besteld via een Desktop PC, Laptop, Android mobiel, Iphone, Ipad of Android tablet de webshop is volledig SSL beveiligd. 

SSL/TLS zorgt voor een veilige internet bestel omgeving waarin alle data tussen u en de webwinkel software wordt versleuteld tot een niet te begrijpen taal voor potentiele hackers. Onze webshop wordt gehost op een platform waar beveiliging hoog in het vaandel staat!
4.4 Is bestellen via de Facebook webshop wel veilig?
Ja, bestellen via de Facebook webshop is net zo veilig als bestellen via de Responsive webshop. De checkout is altijd voorzien van dezelfde 256bits SSL beveiliging. 

256bits SSL/TLS zorgt voor een veilige internet bestel omgeving waarin alle data tussen u en de webwinkel software wordt versleuteld tot een niet te begrijpen taal voor potentiele hackers.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Specialist in outdoor- en wandelkleding
Voor 16 uur besteld = vandaag verzonden
Gratis achteraf betalen met AfterPay
Gratis verzending vanaf €50,-